
ВІДДІЛ ІСТОРІЇ

ВІДДІЛ ПРИРОДИ

ХУДОЖНІЙ ВІДДІЛ

Псалтир... Почаїв, 1792.
4°. [6], 202 [1] арк. Рядків – 19, 25. Сторінки у лінійних рамках.
Шрифти: 10 рядків – 87, 62 мм. Гравюри: цар Давид (арк. [6] зв.). Виливні прикраси: заставки, кінцівки, оздоблення колонтитулів.
Як зазначає Н. Заболотна, псалтир вирізняється тим, що був іще і книгою для навчання – за ним навчали читати, а якщо у XVII–XVIII ст. у домі була одна-єдина книжка, з великою ймовірністю можна стверджувати, що це був саме Псалтир. Опосередковано Псалтир вплинув навіть на давню друкарську термінологію: відносно великий, чіткий шрифт, яким переважно друкували ці видання, отримав назву «псалтирного».
У бібліографії відомо 14 почаївських видань Псалтиря, серед яких 4 було призначено для старообрядців, а також один Псалтир із тлумаченням.
Книгу можна переглянути за посиланням: