
ВІДДІЛ ІСТОРІЇ

ВІДДІЛ ПРИРОДИ

ХУДОЖНІЙ ВІДДІЛ

На оглядовому майданчику знаходяться два унікальних авомобілі: ГАЗ-АА та ЗІС-5.
ГАЗ-АА — вантажний автомобіль Нижньогородського, пізніше Горьківського автозаводу, вантажопідйомністю 1,5 т (1500 кг), відомий як «полуторка». Зразком для нього слугувала американська вантажівка «Форд» моделі АА, зразка 1930 року, згодом перепроектований за радянськими кресленнями.
Відомо, що музейний ГАЗ-АА зійшов із заводського конвеєра у 1936 році. Машина активно використовувалася у господарстві та на фронті під час німецько-радянської війни. З 1950 р. автомобільбув на обслуговуванні обласного протитуберкульозного диспансеру, який розміщувався у с. Городок. У 1977 р. ГАЗ -АА переданий до музею.
ЗІС-5 — вантажний автомобіль вантажопідйомністю 3 тонни ( в просторіччі його називали "трьохтонка"). Основний вантажний автомобіль радянської армії за часів Другої світової війни. Перші єкземпляри моделі були зібрані у 1933 р. Машина являла собою вдосконалення конструкції автомобілів АМО-2 та АМО-3, які, в свою чергу, були доопрацьованими копіями американського автомобіля AutoCar-SA.
До музею вантажівку передав начальник об'єднаного гаражного обласного управління Козлов А.І. у червні 1977 р.